0x
McPool
Mc Kinlay ekibi, sınırlı sayıda aktif üyeden oluşan “McPool” u hayata geçirerek satış stratejisinde radikal bir fark yaratıyor! Mc Kinlay ekibi tarafından; belirli aralıklarla planlanan ve “Round” olarak adlandırılan indirim dönemleri, her Round’da sunulan bir öncekinden farklı nitelikli kahveler sayesinde sektörün yeni ve güncel ürün talebi karşılanacak! Sınırlandırılan aktif üye sayısı sayesinde kavurucu ayrıcalıklı kılınacak! Avantajlı önalım fırsatı sayesinde ulaşılabilirlik sağlanacak!
Bu projeyle nitelikli kahve tedariğinde gözlemlediğimiz problemlere çözüm getireceğiz.
Projemizin çözüm üreteceği problemler 3 ana başlıkta toplanabilir.
1x Tüketici Talebinin Çeşitliliği
2x Kavurucu Ayrıcalığı
3x Hem Tüketici Hem Kavurucu Açısından Ulaşılabilirlik
1x
Tüketici talebinin çeşitliliği
Nitelikli kahve tüketicilerini diğer kahve tüketicilerinden ayıran en önemli nokta, yeni ürün deneyimleme talebidir. Nitelikli kahvede sürekli yeni ürün tecrübe etme talebi ile ilgili özel olarak ve kullanıcı fikrini de alarak planlayacağımız “Round”lar bu duruma çözüm getirecektir. Round, nitelikli, yeni hasat, farklı kahveleri avantajlı fiyatlarla satışa sunduğumuz özel bir periyodu ifade ediyor. Her bir Round için yapacağımız özel seçimlerle yepyeni ve birbirinden farklı kahvelere odaklanarak McPool’da bulunan aktif üyelere çözüm sağlarız
2x
Kavurucu ayrıcalığı
Nitelikli kahve kavurucuları, rekabet avantajı kazanmak adına, kendilerine özel nitelikli kahveleri tedarik etme ihtiyacı duyar. Bu talebin karşılanmasının mevcut şartlar itibariyle zor ve zahmetli olduğunu söylenebilir.
Buna çözüm olarak, McPool sektörde ortak paydada buluşabilen, tercihleri farklı olsa da amaçları aynı olan, kahveye gönül vermiş kahve kavuruculara özel kılınacaktır. Her Round için seçim yaparken, ürün başına sınırlı sayıda çuval sunarak, ayrıcalıklı olmak isteyen kavuruculara beğendiği ürünün hepsini satın alabilme imkanı yaratılacaktır. Bu sayede her kavurucunun yalnızca kendine özel, piyasada sadece kendinde bulunan ürünlerinin olması sağlanacaktır. Bir ürünün tamamını alamayan kavurucularımız için, minimum 1 çuval alım şartımız ile o ürünün sınırlı sayıda kavurucuya satışını sağlayıp yaygınlaşmasının bir miktar önüne geçilecektir
3x
Hem tüketici hem kavurucu açısından ulaşılabilirlik
Nitelikli kahve kavurucularının, mevcut şartlar itibariyle istedikleri nitelikli kahveye kolay ulaşamadığı söylenebilir. Kahve ithalatı yapılırken, maliyeti düşürmek için kaliteden, yenilikten veya ayrıcalık sağlamaktan ödün verildiğini, verilmediği takdirde maliyetin yüksek olması sebebiyle fiyatları etkilediği ortadadır. Bu duruma çözüm olarak, ilk etapta Birlik Kahve’nin sahip olduğu uluslararası bağlantılar ve tecrübeden faydalanarak, gerektiğinde belirli kaynakları ortak kullanarak birçok gider kaleminden tasarruf ederek maliyeti düşürüp fiyatları erişilebilir kılarız. Özellikle projemiz McPool’un Round’larında yer alan aktif üyeler bu erişilebilir, avantajlı fiyatlardan faydalanacaktır. Zamanla, Mc Kinlay ile birlikte oluşturacağımız katma değerli projeler, McPool’un destekleyecek ve sürdürülebilir kılacaktır
Hep yeni
Hep ulaşılabilir
Hep lezzetli
gerçekleştirilecektir.
Sıkça sorulan sorular
gerçekleştirilecektir.
Kayıt
Mc Kinlay Pool’a ilk kez katılmak için bu formu doldurmanız yeterli. Kontenjan sınırlı olduğu için başvuru formları değerlendirme sürecinden geçecek. Değerlendirmeden sonra, bir onay e-postası/mesajı alacaksınız. Aktif üyelik için kontenjan varsa üyeliğinizin aktifleştirildiği ile ilgili ikinci bir onay e-postası veya Whatsapp bildirimi alacaksınız. Bu avantajlı fiyatlardan yararlanabileceğiniz anlamına geliyor! McPool’daki konumunuzu korumak için gelecek Round’da en az 1 çuval sipariş etmeniz gerekir.